تعمیرکار آیفون تک نما در تهران ((4079438-0912))IPhone repairman tak nama تعمیر گوشی اف اف در محل با بهترین خدمات پس ارفروش آیفون های رنگی شرکت تکنما در منطقه شمال و غرب و شرق تهران.

nemayandegi ifon tasviri taknama

نمایندگی مجاز تعمیرات آیفون تصویری در تهران 

شعبه تعمیر و اعزام تعمیرکار در محل جهت  رفع خرابی و هم برزسی و چک کردن سیم کشی ایفون شما ..

نمایندگی آیفون تصویری تک نما

توجهه داشته باشید بیشتر مواقع مشتریان آیفون برند تکنما کوشی را باز میکنند و به جاهای غیر مجاز میدهند بحرحال تعمیر میشود ولی هنگام بستن گوشی روی سیم کش و نصب ان روی دیوار چون از خرابی سیمکشی آیفون تکنما خبر  ندارند و دستگاه نزدن که بهمند سالم است سیم های خروجی تا پنل و برلعکس دوباره یا بر مرور زمان گوشی آیفون تک نما دوبار ه دوچار مشکل میشود ، این بخاطر همان است ایراد در سیمها وجود دارد و دوباره به ای سی ها و برد صوت و تغذیه آیفون فشار میاره و خراب میشه..

ما 23 سال است که خدمات پس از فروش آیفون تکنما .و گارانتی تک نما را انجام می دهیم.

خدمات ایفون تکنما هر کسی یا مغازه ای ندارد چون خود کارخانه تک نما به نمایندگان که خرید عمده و فعال و با سابقه هستند به انها نمایندگی خدمات آیفون تکنما((09124079438) را میدهد.

videodoor-phone

 

چون خود شرکت کلاس ها ویژه جهت تعمیرات تکنما و اموزس نصب آیفون تک نما را به وسیله مهندسین شرکت تکنما اموزش داد ه میشود.

 

دربازکن تصویری تک نما مدل VDP-D43

آیفون تصویری تک نما مدل  VDP-D43مدلی اقتصادی و مقرون به صرفه از برند تکنما میباشد تا در رقابت با سایر تولید کنندگان آیفون تصویری ، محصولی زیباتر و با کارایی مطلوب برای کاربران خود تولید کرده باشد. این دربازکن تصویری قابلیت و امکان هماهنگ شدن با درب پارکینگ محک را نیز دارد. این دربازکن تصویری رنگی در سایز 4.3 اینچ طراحی و تولید شده است و دارای کیفیت تصویر فوق العاده با رنگ واقعی و هم چنین کیفیت صدای بالا می باشد. باید متذکر شد که این سیستم ویژه انبوه سازان طراحی شده است زیرا هم از نظر قیمت و هم از نظر بر آورد هزینه سیم کشی بسیار به صرفه می باشد و هم دارای ظاهر زیبا و طول عمر بالا است.

مشخصات ظاهری دربازکن تصویری تک نما مدل VDP-D43

طراحی کلی آیفون تکنما مدلVDP-D43 به صورتی توسط کارخانه تولید شده است تا مدلی طراحی و تولید شود که در رده کلاس محصولات دارای قیمت اقتصادی قرار گیرد ، در تمامی برند های تولید کننده دربازکن های تصویری مدل های اقتصادی وجود دارد ، VDP-D43 آیفونی با ظاهری متفاوت از سایر برند ها میباشد که مانیتور 4.3 اینچی تمام رنگی در سمت راست این مدل قرار دارد و در زیر این مانیتور کلید تنظیمات اصلی با قابلیت لمسی قرار گرفته است.

آیفون تصویری تکنما VDP-D43

مشخصات کلی

  • نمایشگر تصویری TFT-LED رنگی 4.3 اینچ با کیفیت و وضوح تصویر بالا
  • طراحی شکیل و منحصر به فرد با وجود کلیدهای لمسی روی بدنه
  • امکان برقراری مکالمه تلفنی همه واحد ها با یکی از واحد ها مانند نگهبانی
  • بهترین و شفاف ترین صدا بدون نویز حتی در بالاترین طبقات ساختمان
  • نمایش تصویر دوربین دوم
  • قابلیت باز و بسته نمودن جک برقی محک بدون نیاز به ریموت کنترل

شرح کامل ویژگی های دربازکن تصویری تک نما مدل VDP-D43

آیفون تصویری ساده و رنگی مدل VDP-D43 ساخت و طراحی شده توسط شرکت ارتباط سازان پیشرو تک نما می باشد که در طی سال های اخیر پیشرفت و نو آوری های زیادی داشته است.مانیتور تصویری رنگی تک نما D43 طوری طراحی شده است که همه ی واحدها می توانند با یک واحد از ساختمان مانند نگهبانی و یا مدیریت ارتباط صوتی داخلی داشته باشند. و همچنین نگهبانی می تواند با همه واحد ها ارتباط داخلی و صوتی داشته باشد. این آیفون تصویری با توجه به سادگی و زیبایی که دارد طوری طراحی شده است که هزینه سیم کشی را تا 80 درصد کمتر می کند.

 

آیفون تصویری تکنما مدل VDP-D43

خانه

صفحه نمایش رنگی 4.3 اینچ

  دارای دکمه های لمسی

  قابلیت ارتباط با واحد نگهبانی

  گارانتی 3 سال تکنما

 

آیفون تصویری تکنما مدل VDP-D70

صفحه نمایش 7 اینچ اینچ رنگی

  دارای کلید های لمسی

  قابلیت ارتباط با واحد نگهبانی

  گارانتی 3 ساله تکنما

 

 

 اختیاریه-نیاوران-اقدسیه-داراباد-قیطریه- اندرزگوو…

نمایندگی تکنما در غرب تهران شهرک غرب و سعادت آباد-بلواردریا-میدان کاج و سرو و بلوار ۲۴ متری – حسن سیف

 تعمیرکار آیفون تصویری تکنما در شرق تهران(تهرانپارس-فلکه اول تهرانپارس-عادل و زرین-خیابان بهار تهرانپارس-رسالت-نارمک و هفت حوض و سرسبز)

آیفون تصویری امروزه نیاز هر خانه ای می باشد، خرید آیفون تصویری مناسب با توجه به ویژگی هایی که دارد و انتظاراتی که از آن داریم شاید در نگاه اول کاری دشوار به نظر آید، ولی زمانی که انتظارات خود را در انتخاب یک درب بازکن رنگی داریم، بدانیم انتخاب یک سیستم دربازکن تصویری مناسب کاری آسان خواهد بود

آیفون تکنما ( تک نما )یکی از معتبرترین و با کیفیت ترین آیفونهای موجود در بازار ایران است. تعمیر آیفون تصویری تکنما ( تک نما ) و عیب یابی آن برای بسیاری از نصاب های آیفون تصویری کار بسیار دشواری است و توسط نمایندگی مجاز ( خدمات پس از فروش مجاز ) تک نما انجام می شود . چرا که این شرکت برخلاف دیگر شرکت های آیفون تصویری در ایران پا در عرصه نوین گذاشته و سیستم هفت سیمه را وارد ایران کرد که با گذشت زمان در بین مردم محبوبیت خاصی پیدا کرده است.

videodoor-phone

ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه تعمیر و عیب یابی آیفون های تصویری تکنما ( تک نما )را آموزش دهیم پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

تعمیرکار شرکت تکنما از نظر خدمات پس از فروش مجاز یکی از قویترین شرکتها در ایران است وگارانتی این محصول بدون چون و چرا انجام خواهد شد. فعلا تنها آیفون موجود در بازار ایران که از سیستم هفت سیمه استفاده میکندآیفون تکنما (تک نما ) است و تعمیرات تخصصی زیر نظر این گروه به صورت تخصصی در سراسر ایران اجرا می شود.

در این مطلب نحوه نصب تکنما با تعمیرکار آیفون تکنما 09124079438با یک رشته سیم کمتر و عیب یابی سیستم را مورد بررسی قرار میدهیم.videodoor-phone

 

نگاهی به سیم کشی و نصب آیفون تکنما ( تک نما )

مدار نصب آیفون تکنما
مدار

بر خلاف کلیه آیفونهای تصویری که از سیستم چهار سیمه و سیستم آنالوگ استفاده می کنند آیفون تصویری تکنما ( تک نما ) از سیستم دیجیتال و هفت رشته سیم جهت انتقال تصویر صدا و دیتا استفاده می کند. به طور کلی آیفون تکنما ( تک نما ) با دو عدد سیم تصویر و پنج عدد سیم دیتا قابل نصب می باشد و تعمیرات خرابی تصویر با دوسیم تصویر قابل اجراست.

دو سیم تصویر همانطور که مشخص است از اول کلمه video یعنی v گرفته شده که شامل v+  وv- مباشد.

پس به طور کلی سیم های مورد نیاز آیفون تصویری تک نما ( تکنما )

  1. gnd که همان منفی یا گراند است.
  2. L1 که همان رفت صدا می باشد.
  3. L2 که همان برگشت صدا می باشد.
  4. D1 جهت باز کردن درب زنگ و تماس داخلی و دیگر امکانات.
  5. D2 نیز سیم کامل کننده D1 می باشد.
  6. V1 مثبت تصویر
  7. V2 منفی تصویر

سیم های D1 و D2 که مخفف کلمه data مباشد.

نگاهی به سوکت های تکنما می اندزیم…

سوکت دیتا برای رفع خطا
سوکت دیتا آیفون تک نما
سیم تصویر برای رفع خطا
سیم تصویر

حال نحوه نصب سیستم آیفون تصویری تکنما ( تک نما ) در ساختمان های مختلف متفاوت است یعنی در صورتی که ساختمان دارای یک لاین کابل کشی سری باشد به یک صورت و در صورتی که موازی باشند به نحو دیگری انجام می شود. ( نمایندگی مجاز تکنما )

به طور کلی اگر بخواهیم نگاهی به کابل کشی داشته باشیم سیم های دیتا ( پنج رشته ) در کل سیستم ها به صورت موازی به یکدیگر وصل می گردند. و این تفاوت فقط برای سیم های تصویر می باشد. که نحوه نصب سیستم تکنما را می توانید در لینک های زیر ببینید.

سیم کشی آیفون تصویری تکنما در سیستم تک خطی

سیم کشی آیفون تصویری تک نما در سیستم دو خطی

خانه

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • محمد علی اسکندری
    ژانویه 18, 2021 1:39 ب.ظ

    تشکر از اینجا تعمیرکار آیفون تک نما کارشون عالی بود درصورتی که از این شرکت خودش اومد گفت نمیشه باید تعویض بشه میشه ولی این تعمیرکار از این جامد سریع مشکل من را برطرف کرد کارشون خیلی عالیه ممنونم

    پاسخ
  • سلام
    بنده یک عدد کیبرد d43 نیاز دارم
    آیا امکانش رو دارید برای من ارسال کنید؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست