برای هرگونه خرابی گوشی اف اف تابا الکترونیک (خدمات پس از فروش تابا در تهرون👈۲۲۵۶۳۱۲۲ الی ۷۷۲۲۷۲۰۵واحد تعمیر و اعزام تعمیرکار آیفون تصویری تابا الکترونیک|Taba ELECTRIC ↙️با سرپرست مهندس نجمی (نمایندگی تابا در تهران_۰۹۱۲۴۰۷۹۴۳۸) با تشکر از خانوم دکتر علیلو و واحد پشتیبانی تابا آقای ریوندی عریز و سایر دوستان شرکت تابا الکترونیک که در امر خطیر ما را سالهاست پشتیبانی میکنند.

↕️به اطلاع تمام مشترکین محترم آیفون تصویری تابا جهت اعلام خرابی گوشی تابا به شماره تلفن نمایندگی تابا ۲۲۵۶۳۱۲۳در شمال^غرب’تهرانپارس با ثبت آدرس در کمترین زمان تکنسین آیفون تابا جهت تعمیر آیفون درب منزل مراجعه میکند و مشکل خرابی آیفون تصویری را برطرف مینماید.

نمایندگی های تابا :

آدرس نمایندگی تابا در تهرانپارس 77227205📞اتوبان باقری بعد از عادل و اتحاد که مناطق شرق [فلکه اول تهرانپارس ،پروین تا ۱۵۴ شرقی تا زرین و خیابان بهار تهرانپارس تا دلاوران بلوار اردیبهشت سابق (طباطبایی نسب)) و هروی تا لویزان و تکاوران کوچه ۱۱ شرقی (حمید سوری)را تحت پوشش دارد و نمایندگی مرکزی تابا هم میباشد؛

نمایندگی آیفون تابا :

نمایندگی آیفون تابا در شمال تهران 02122563122 نمایندگی آیفون تابا خدمات بعد از فروش در منطقه شمال و غرب تهران از پاسداران تا قیطریه نمایندگی تابا در اندرزگو تابا تجریش و زعفرانیه ولنجک تعمیرات آیفون تصویری تابا در ونک تا میر داماد،شریعتی،بلوارصبا،

نمایندگی تابا در بلوار ارتش

نمایندگی آیفون تابا در محلاتی (مینی سیتی شهرک لاله تا بلوار ارتش و اقدسیه خدمات تابا در شمال غرب تا شمال شرق تهرون شهرک بام تهران تا شهرک قائم و شرکت تابا در تهران تعمیرات تابا در شهرک نفت گنگان ششم بلوار آبادان تا تنگستان یکم تا فرمانیه جهت تعمیرات آیفون تصویری تابا الکترونیک در تهران است.

تعمیر برد ال سی دی تابا

نمایندگی آیفون تابا در غرب تهران لطفا با تلفن واحد تعمیرات تابا یا با تلفن تعمیرکار آیفون تابا در غرب تهران ۰۹۱۰۳۳۳۳۹۱۲ مهندس طاها درارتباط باشید از پونک (نمایندگی تابا در غرب تهران از شهرک غرب تا سعادت آباد تعمیرات آیفون تابا در سردار جنگل تا امیر آباد و شهران و منطقه کردستان ب ای برطرف کردن خرابی سیم کشی اف اف تابا الکترونیک با دستگاه مجهز و مخصوص صنایع الکترونیک تابا (Taba) با بهترین کیفیت و کمترین قیمت در خدمت مشترکین محترم شرکت تابا هستیم.

🎗 اکثر آیفون تصویری تابا و اثر نوسان برق یا بعد از پنج شش سال کارکرد نیاز به سرویس و نگهداری دارند .

تعمیر برد ال سی دی

📌حتماً برای تعمیرات آیفون تابا از متخصصین تابا و نمایندگی های مجاز آیفون تابا دسته تهران و شهرستان ها استفاده کنید و بیش از ۱۰۰۰ نمایندگی فعال در ایران پا به عرصه رقابت جهت تعمیرات آیفون تصویری گذاشته ..

تعمیرکار آیفون تابا:

😉تعمیرکار آیفون تابا برای مشاوره و انتخاب نمایندگی تابا شماره های تلفن در سایت در تماس باشید و مشکل خرابی آیفون خود را بیان کنید تا اسرع وقت با کمترین هزینه و قیمت مشکل آیفون تصویری شما برطرف بشود

تعمیرکارآیفون تابا الکترونیک در تهران بدون واسطه و ماهر بودن در تعمیرات تخصصی آیفون تابا الکترونیک.

آیفون تصویری تابا TVD-1043I

اگر دنبال خریدآیفون تصویری با قیمت مناسب ، کارایی و امکانات به روز و کیفیت بالا هستید آیفون تابا 1043 میتواند یکی از گذینه های انتخابی شما باشد، چرا که این آیفون تصویری دارای صفه نمایش رنگی 4.3 اینچ ، حاقظه داخلی با قابلیتعکسبرداری و فیلمبردای ، پشتیبانی از اینترکام (ارتباط بین واحدها) و بهرمندی از گارانتی 3 ساله و خدمات پس از فروش ده ساله است. با ما در ادامه توضیح این درب بازکن رنگی همراه باشید.

ویژگی های آیفون تصویری تابا TVD-1043I

  • صفحه نمایشگر TFT LCD 4.3” 
  • صفحه لمسی ( TOUCH SCREEN)
  • ذخیره 200 عکس در حافظه داخلی مانیتور
  • قابلیت کپی کردن عکسها از حافظه داخلی  در RAM
  • ذخیره 1024 عکس و 256 فیلم 15 ثانیه ای با صدای مراجعه کننده در صورت استفاده RAM8GB
  • قابلیت حذف عکسها به صورت کلی
  • دارای تقویم شمسی و میلادی
  • دارای زبان فارسی و انگلیسی 
  • قابلیت تنظیم 4 حالت شدت بلندی زنگ
  • قابلیت اتصال به دو پنل (هوشمند)
  • مجهز به اینترکام داخلی جهت مکالمه بین 2 واحد و مکالمه با نگهبانی
  • ابعاد مانیتور :    ارتفاع 154MM   عرض 248MM  عمق 50MM
  • وزن خالص : 670 گرم
ایفون تصویری تابا TVD-1043I

معرفی اجمالی  آیفون تصویری مدل 1043i تابا

این نسل از درب بازکن های تصویری تابا شامل دو مدل 1043 و 1043i است. تفاوت اصلی این دو مدل در اضافه شدن ویژگی اینترکام و تمام لمسی شدن صفحه ی نمایش در مدل 1043i می باشد. صفحه لمسی 4/3 اینچی Touch screen، قابلیت ارتباط داخلی و اتصال به دوربین دوم و همچنین طراحی ظاهری قدرتمند ، آیفون تصویری 1043i تابا را به محصولی بی رقیب در این رده ی قیمتی تبدیل کرده است.

نماینگی تابا در تهرانپارس

دربازکن تصویری تابا الکترونیک مدل TVD-2070 بدون برد تلفن

شاید در نگاه اول اینطور به نظر بیاید با وجود دربازکن تصویری تابا TVD-2070 چه لزومی به تولید آیفون تصویری 2070 بدون برد تلفن بوده است ، ولی کمی دقیقتر شویم دلیل اقتصادی و پایین تر اومدن هزینه تمام شده این آیفون تصویری میتواند بهترین دلیل این شرکت برای تولید این محصول باشد. مانیتور تصویری تابا TVD-2070 بدون برد حدود 300 هزار تومان از بردادر بزرگتر خود ارزان تر است، و در کنار تمامی مزیت های از جمله صفحه نمایش 7 اینچ لمسی ، پشتیبانی از حافظه ذخیره تصویر ،

این مانیتور مناسب چه کسانی است؟

شاید اصلی ترین سوال در مودر این آیفون تصویری تابا این باشد که حذف برد تلفن کننده این مانیتور را برای انتخاب چه کسانی مناسب کرده است، جواب به این سوال خیلی ساده است اول باید این نکته رو یاد آور شویم که مانیتور تابا TVD-2070 امکان انتقال تماس (دایورت) مکالمه بصورت صوتی را روی تلفن همراه دارد یعنی زمانی که فرد به پشت درب منزل مراجعه میکند و زنگ پنل را فشار میدهد در صورت عدم حضور شما در منزل مانیتور ارتباط بین فرد پشت درب و پنل آیفون تصویری را برقرار مینماید.

این انتقال تماس نیازمند این است که دربازکن از طریق کابل RG11 به خط تلفن متصل شود ولی در برخی ساختمان ها امکان این اتصال وجود ندارد و یا خریدار تمایلی به استفاده از این آپشن ندارد در اینجا میتواند آیفون تصویری 2070 بدون برد تلفن را انتخاب نماید.

آیفون تصویری تابا TVD-2070

بررسی ویژگی های مانیتور دربازکن تابا TVD-2070 بدون برد تلفن

مشخصات ظاهری

اگر از رو برو به این مدل نگاه کنید به طور حتم آن را با تبلت های موجود در بازار اشتباه میگیرید. مانیتور تمام لمسی درست در وسط این صفحه بزرگ قرار دارد و دور آن را حاشیه ای مشکی رنگ قرار گرفته است. وجود سه دکمه برای تنظیمات در کنار این مانیتور استفاده خلاقانه از فضای خالی بدنه را نشان میدهد.

 لگوی برند تابا نیز درست در زیر مانیتور و در سمت راست آن مدل زیر صفحه نمایشگر قرار گرفته است. طراحی بسیار زیبای این مدل به صورتی است که به منازل و واحد های لوکس جلوه خاصی می بخشد.

قابلیت های بسیار زیاد و منحصر به فرد در آیفون تصویری تبلتی  TVD-2070 به صورتی است که هم زمان قابلیت پشتیبانی از دوربین های مدار بسته را دارد و هم میتوانید بر روی این آیفون تصویری 7 اینچ یک دوربین مداربسته نیز نصب نمایید.

در باور بعضی از مشتریان نداشتن گوشی در آیفون تصویری تابا TVD-2070 یک نقطه ضعف است چرا که صدای فرد تماس گیرنده به صورت پخش با اسپیکر در سالن یا واحد اداری یا مسکونی پخش میشود.

3 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • تشکر از این نمایندگی آیفون تابا و واقعا کیفیت محصولات شرکت تابا و خدمات تابا عالیه. .👍

    پاسخ
  • تشکر ار تعمیرکار تابا که انصافا کار تعمیرات آیفون تصویری تابا این نمایندگی تابا در تهران عالیییه..

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست